סומכים על כוחות הביטחון ועל עם ישראל הגיבור שלנו. צוות תל אביב מדיקל סנטר ממשיכים לתת מענה ושירות חיוני לכל קהל מטופלינו. חשוב לציין שהרחבנו את מחלקת שירות בדיקות וייעוצים רפואיים בבית המטופל. ביחד חזקים וביחד ננצח!
בית גאון (גיבור לשעבר) קומה 12 רח׳ פרופסור יחזקאל קויפמן 6 תל אביב 03-771-2804 א'-ה' 08:00 - 20:00 ו' 08:00 - 14:00

ד”ר יוליה קונדל

ד”ר יוליה קונדל

ד"ר יוליה קונדל

ד”ר יוליה קונדל הינה מומחית לרפואת אונקולוגיה ורדיולוגיה.

היא משמשת כרופאה בכירה במחלקת אונקולוגיה במרכז הרפואי תל אביב מדיקל סנטר. מעבר לכך, היא מנהלת שירות קרינה של מערכת העיכול במרכז דוידוף לסרטן במרכז הרפואי רבין בפתח תקוה, ומרצה קלינית בתחום האונקולוגיה בבית הספר לרפואה ע”ש סאקלר באוניברסיטת תל אביב.

התמחותה של ד”ר קונדל כוללת טיפולים כימותרפיים ורדיולוגיים בגידולים במערכת העיכול –  בוושט, לבלב, קיבה, דרכי מרה, כבד, המעי הגס, המעי הדק  והאנוס. היא מובילה בתחום טיפולים קרינתיים חדשניים ממוקדי גידול שנעשים תוך שמירה מרבית על אברים בריאים סמוכים; בשיטתSBRT  לטיפול בגידולי כבד ולבלב וגרורות בראות, בכבד, בבלוטות הלימפה ובעצמות,; בטיפולים רדיו-כירורגיים לגרורות במוח; בטיפולים ביולוגיים.

ד”ר קונדל סיימה את לימודי הרפואה באוניברסיטת פירוגוב באוקראינה. בארץ התמחתה במכון לאונקולוגיה של בית החולים ע”ש שיבא בתל השומר.

מעורבותה ועיסוקה הנרחבים במחקר כוללים מחקר קליני בסיסי בנושא גידולים במערכת העיכול, מחקרים בתחום הרדיותרפיה ובשילוב עם אימונותרפיה, ומגוון מחקרים בינלאומיים. עד היום פרסמה 38 מאמרים מדעיים, ועבודות מחקר רבות שלה הוצגו בכנסים בינלאומיים ברחבי העולם.

ד”ר קונדל חברה באיגודים ובארגונים מקצועיים בארץ ובחו”ל:

  • האיגוד הישראלי לאונקולוגיה קלינית ורדיותרפיה
  • הקבוצה הישראלית לאונקולוגיה של מערכת העיכול
  • קבוצת האונקולוגיה של האיגוד האירופאי לטיפול וחקר הסרטן
  • קבוצת האיגוד האירופי לטיפול ברדיותרפיה

אם הינכם זקוקים לשירותיה של רופאה בכירה ומובילה בתחום אונקולוגיה ורדיותרפיה –  מומלץ ליצור קשר למרכז שלנו ולתאם פגישה עם ד”ר יוליה קונדל.

דילוג לתוכן